mardi 20 février 2007

Dax a intrat de patru ori in terenul nostru si a marcat...


Foto: FC Grenoble
Florin Corodeanu (primul din dreapta), alaturi de colegii sai din pachetul de inaintare de la Grenoble

Nu vreau sa scuz infrangerea (n.r. – 15-21) suferita de echipa mea, FC Grenoble, in week-end, in fata lui Dax... Vreau doar sa spun ca nu meritam sa pierdem. N-au fost mai tari decat noi, ci mult mai realisti. Au venit de patru ori in terenul nostru si au marcat, in timp ce noi nu am reusit sa concretizam.

A fost mare pacat! Bine, a contat mult si cartonasul galben vazut de colegul meu, Koita, in minutul 37. Am jucat zece minute in 14 oameni, iar risipa noastra de energie a lasat urme. Am primit 15 puncte in unsprezece minute. Bine macar ca am luat punctul bonus pentru infrangere la mai putin de opt puncte diferenta. Eu am jucat 60 de minute.

Acum pregatim jocul cu Gaillac, de sambata. Azi am avut un antrenament dimineata si va mai fi unul dupa amiaza, axat pe video. Maine facem tot doua antrenamente, joi avem repaus, iar vineri o alta sedinta de pregatire. Meciul cu Gaillac se anunta greu, pentru ca jucam din nou acasa si nu avem voie sa pierdem.

Cu drag,

Florin

1 commentaire:

Unknown a dit…

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro