mardi 20 février 2007

Cele doua comori ale mele: Denis-Alexandre si Kevin-Andre

Denis-Alexandre (stanga) si Kevin-Andrei Corodeanu
Foto: Arhiva personala

Kevin-Andrei (stanga) si Denis-Alexandre Corodeanu
Foto: Arhiva personala

Kevin-Andrei (stanga) si Denis-Alexandre Corodeanu
Foto: Arhiva personala

Kevin-Andrei (stanga) si Denis-Alexandre Corodeanu
Foto: Arhiva personala

Denis-Alexandre Corodeanu
Foto: Arhiva personala

Kevin-Andrei Corodeanu
Foto: Arhiva personala
Ei sunt cei doi baieti ai mei. Cel mare, Denis-Alexandre, are sase ani. Probabil ca unii isi amintesc ca in 2001 mi-am lasat sotia, pe Cristina, care urma sa nasca, singura, in Franta, si am venit sa joc pentru Romania acel meci cu Georgia... Meci pe care l-am pierdut... Meci in care am inscris doua eseuri. Atunci a venit pe lume Denis-Alexandre. Kevin-Andrei este mezinul. Are trei ani.

Aucun commentaire: